maandag 3 maart 2014

Pizzaaaaaa

Mijn pubers zijn dol op Pizza! Vooral op de pizza's van LA PIZZA (Scheepstimmermanlaan in Rotterdam). Helaas is het niet elke dag feest.

Tja, ik maak ook liever pizza's van vers pizzadeeg maar er zitten zo weinig uren in een dag tegenwoordig...De meeste kant-en-klare pizzabodems vond ik tot nu toe niet echt een succes. Bij AH in het koelvak bij de groenten (dat gaf in in ieder geval een 'gezond' gevoel) vond ik kant-en-klare pizzabodems met iets van tomatensaus erop, verder niets (verpakt per 2 stuks, prijs € 3,-- geloof ik).

Ik eerlijk toegeven.....helemaal niet slecht! Eigenlijk heel erg goede pizzabodems!

Ingrediënten voor op de pizza's kocht ik bij mijn favoriete shop-in-town: LITTLE ITALY!
Je moet echt hun Mortadella met truffel proberen....niet vergeten te vragen of ze hem zo dun mogelijk willen snijden.

De kant-en-klare bodems besmeerde ik met wat extra tomatensaus. Heel simpel belegd werden het echt lekkere pizza's:
*salami /mozzarella / parmezaan / verse basilicum
*San Daniele ham/verse basilicum en - na het bakken - kleine hoopjes mascarpone & rucola



Geen opmerkingen:

Een reactie posten