dinsdag 27 mei 2014

Dit weer vraagt er gewoon om, om toast met champies!

Heel gek, in de zomer - als ik lekker in het zonnetje wil zitten - heb ik het altijd drukker. Op zich is het dus wel lekker dat het regent want niets is zo erg als achter je computer zitten als iedereen lekker buiten zit met een roseetje. Terwijl de regen dus tegen de ramen klettert, zit ik binnen lekker droog en warm met thee allerlei achterstallige klusjes weg te werken. Ik hoop dat de regen niet te lang duurt, want ik ben bijna klaar! (voor nu dan, dat duurt helaas nooit lang)

Ik wilde gisteravond even snel wat eten en dit is sneller dan snelst en past prima bij dit herfstweer..... In 10 minuten was het klaar! Het is ook een super lunchgerecht.


TOAST MET CHAMPIES


Brood roosteren, insmeren met een teentje knoflook.

In een pan een gesnipperd uitje en een fijngehakt knoflookteentje heel even fruiten, gemengde paddestoelen erbij en kruiden met peper, zout en verse tym. Op laag vuur de paddestoelen goudbruin laten worden.

Rucola op de geroosterde broodjes, hup de paddestoelen erop en wat olijfolie erover druppelen. Wat tomaatjes erbij en klaar!

Bij de borrel (in het klein) zijn ze ook leuk!

Laat morgen de zon maar weer komen. Ik vind rose bij nader inzien toch lekkerder dan thee....

1 opmerking:

  1. Hi! I would like to share your recipes on our site. Making your content available to our users would increase the visits to your blog and we would happy to have your nice images and recipes with us :). If you like the idea, please, visit Volrecepten.be. You will find a link with the instructions in the Top Blogs section.
    Hope to see you there soon!

    BeantwoordenVerwijderen